K: Miksi saan Bluetoothia® koskevan viestin, kun yritän synkronoida?
V: Älypuhelimesi kommunikoi Navina Smart -ohjausyksikön kanssa langattomalla tekniikalla, jota kutsutaan Bluetoothiksi. Jos sovellus pyytää sinua aktivoimaan Bluetoothin, tee se älypuhelimen asetusten kautta.
Jos olet aktivoinut Bluetoothin älypuhelimellasi ja viesti tulee edelleen näkyviin, kun yrität muodostaa yhteyden Navina Smart -ohjausyksikköön, älypuhelimesi tai iOS / Android-versiosi ei todennäköisesti tue oikeaa Bluetooth-versiota, nimeltään Bluetooth LE. Tämä tarkoittaa, että laitettasi ei valitettavasti voida käyttää yhdessä Navina Smart -ohjausyksikön kanssa.
Bluetooth-sanamerkki® ja -logot ovat Bluetooth SIG, Inc:n omistamia rekisteröityjä tavaramerkkejä, ja DENTSPLY International käyttää niitä lisenssillä.
K: Miten voin tehdä arvioinnin?
V: Valitse päävalikosta Arviointi , joka johtaa sinut arviointiluetteloon. Suorita uusi arviointi valitsemalla plus-symboli näytön oikeassa yläkulmassa .
K: Kuinka usein voin arvioida huuhtelun?
V: Voit arvioida vain viimeisen huuhtelun. Sinua pyydetään tekemään luokitus, kun olet siirtänyt uuden huuhtelun Navina Smart -ohjausyksiköstä. Sinulta kysytään myös, milloin olet aloittamassa uutta siirtoa. Tämä on viimeinen mahdollisuutesi tehdä luokitus. Voit myös suorittaa luokituksen milloin tahansa valitsemalla uusimman huuhtelun huuhteluluettelosta ja painamalla seuraavassa näkymässä painiketta Arvioi tämä huuhtelu.
K: Miten voin jakaa huuhteluraporttini?
V: Valitse päävalikosta Lähetä raportti. Raportit liitetään sähköpostiin, ja voit halutessasi lähettää sähköpostin itsellesi tai muille vastaanottajille, kuten terveydenhuollon ammattilaisellesi. Jos olet antanut sähköpostin vastaanottajan asetusnäkymässä, tämä osoite tulostetaan sähköpostiin joka kerta. Sähköposti sisältää myös nimen, jonka olet asettanut käyttäjänimeksi asetuksissa.
Liitteenä olevat kertomukset ovat:
- Huuhtelutiedot: kaikki tiedot huuhtelusta (esim. veden määrä, ballongin koko, veden virtaus, kesto) sekä luokitustiedot (esim. tyytyväisyyspisteet, raportoidut ongelmat, kommentit)
- Arviointitiedot: arviointikyselyissä antamasi vastaukset
- Raporttikaaviot: visuaalinen esitys huuhtelutiedoistasi
Entä jos huuhtelulle näytetyt tunnit ja päivämäärät eivät ole tarkkoja?
Voit aina muuttaa Navina Smart -sovelluksen huuhteluun ehdottamaa tuntia ja päivämäärää. Tämä muutos vaikuttaa myös tuleviin hoitoihin ja tekee niistä tarkempia. Muuta aikaleimaa napsauttamalla huuhtelua huuhteluluettelossa ja napsauttamalla sitten muokkaussymbolia Päivämäärä ja aika -kentässä.
K: Huuhtelun kesto on väärin. Miten voin muuttaa sitä?
V: Valitse huuhteluluettelosta huuhtelu, jonka kestoa haluat muuttaa, ja napsauta sitä. Napsauta Huuhtelun tiedot -näkymässä nuolisymbolia Huuhtelun kesto -ruudussa. Muuta tyhjennysaikaa napsauttamalla muokkaussymbolia . Kokonaisaika muuttuu tyhjennysajan säätöjen mukaan. Veden johtamiseen näytetty aika edustaa aikaa, jonka olet käyttänyt veden johtamiseen ja ballongin täyttöön.
K: Kuinka tarkistan Navina Smart -raporttini huuhteluista ja arvioinneista?
V: Kun olet lähettänyt raporttisi sähköpostitse, ne voidaan avata mobiililaitteesi sähköpostissa olevista lähetetyistä kohteista. Kun sähköpostin vastaanottaja haluaa tarkistaa tiedostot, he vain napsauttavat liitteitä ja tiedot esitetään Excelissä.
Jos haluat parantaa luettavuutta, kun sitä tarkistetaan tietokoneella, käytä Excelin Teksti sarakkeisiin -toimintoa.