Enemmän aikaa elämälle
Kun valitset Wellspectin, saat paljon enemmän kuin vain korkealaatuisia tuotteita. Wellspect With You on laaja palveluvalikoimamme, joka antaa sinulle vastauksia ja tukea joka vaiheessa. Riippumatta siitä, käytätkö tuotteitamme vai tarvitsetko tukea perheenjäsenelle, voit saada apua nopeasti verkossa, puhelimitse tai henkilökohtaisesti.
Tarjoamme laajan valikoiman palveluita kotiinkuljetuksesta ja asiakaspalvelusta koulutukseen. Wellspect With You -palvelun kautta olemme täällä, kun tarvitset meitä.
Perimmäinen tavoitteemme on auttaa sinua unohtamaan huolesi – ja yksinkertaisesti elämään elämääsi.
Käytännön apu ja kannustava tuki
Asiakaspalvelumme tarjoaa henkilökohtaista tukea ja on sitoutunut auttamaan sinua parhaalla mahdollisella tavalla. Mikään kysymys ei ole liian pieni - tai liian suuri. Autamme sinua hoitoon liittyvissä kysymyksissä ja tarjoamme sinulle räätälöityjä tukimateriaaleja, joita saatat tarvita onnistuaksesi uudessa hoidossa. Matkan varrella jaamme hyödyllisiä vinkkejä helpottaaksemme jokapäiväistä elämääsi. Autamme myös kaikissa käytännön asioissa.
Se voi olla mitä tahansa tuotteitamme koskevasta teknisestä avusta (esim. ilmaiset näytteet, miten niitä käytetään, mahdolliset huomautukset) aina olosuhteisiin liittyviin asioihin, kuten potilaiden oikeuksiin tai matkustamiseen liittyvään neuvontaan.
Olemme aina tavoitettavissa puhelimitse, sähköpostitse, sosiaalisessa mediassa tai verkkosivuillamme. Verkossa voit aina tilata maksuttomia tuotenäytteitä, lukea hoito- ja tuotetietoja sekä tarinoita käyttäjiltä ympäri maailmaa.
Henkilökohtainen tuki
Tuki kaikissa vaiheissa
Virtsarakon ja/tai suolen hoito on luonnollinen osa jokapäiväistä elämää eikä sitä tarvitsisi erityisesti miettiä. Tämän vaiheen saavuttaminen voi kuitenkin vaatia sekä aikaa että vaivaa, ja siitä syystä me teemme kaikkemme auttaaksemme sinua saamaan parhaan mahdollisen hyödyn hoidostasi.
Hyvä alku on avain hoidon onnistumiseen. Wellspect With You tarjoaa tukiohjelman ja räätälöidyn tukimateriaalin, joka antaa sinulle yksityiskohtaisia tietoja hoidon suorittamisesta, tuotteidemme käytöstä ja muita käytännön vinkkejä. Tukiohjelmaan sisältyy henkilökohtainen Wellspectin yhteyshenkilön, joka tarjoaa jatkuvaa tukea ja apua hoidon alussa saadaksesi apua tuotteidemme käyttämiseen liittyvissä asioissa.
Henkilökohtainen tuki jatkuu, kunnes sinusta tuntuu mukavalta ja turvalliselta suorittaa hoito yksin.
Kotiinkuljetuspalvelu
Me huolehdimme sinusta
Toimituksemme tapahtuvat yhteistyökumppanimme Postin kautta maksutta kotiosoitteeseen. Toimituksia voi olla tarpeen mukaan 1-4 kertaa vuoden aikana. Toimitusaikamme on keskimäärin 3 arkipäivää, ja tuotteet toimitetaan aina huomiota herättämättömissä pakkauksissa.
Tilausta tehtäessä voi valita yhteydenottotavan, jolla Posti on yhteydessä ennen toimitusta sopiakseen tarkemman toimitusajankohdan. Valittavissa on puhelinsoitto, tekstiviesti, nouto Postin yhteistyökumppanilta tai toimitus ilman yhteydenottoa.
Lataa esite alla olevasta harmaasta alasvetovalikosta "Ladattava materiaali".